fy fan

alltså har tänkt på en sak som hänt ganska mycket nu men är jävligt jobbigt är att folk jag bryr mig om mår dåligt och jag inte kan göra något åt de eller när de känns som att ja bara förvärrar saken men ja blir så förpannad att ja inte kan göra något annat för jag älskar personen så mycket att jag vägrar att se dem lida men vafan..

eller som en person jag precis lärt känna känns inte som jag kan gör så mycket när den e ledsen eller har de jobbigt, för jag vet inte hur jag ska kunna stötta denna person.




men nu till en rolig kommentar av Er
jag ska kladda bajs i min mammas fejs..

haha hans ideer e lite knasig ibland :D 



Em jag älskar dig...

heja erik idol:D

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag älskar dig med:)

2009-12-25 @ 15:54:38
URL: http://lalared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0