jihu

idag är det fredag alltså dags för fredags mys..
va ska man mysa med då att gå på krogen?? nej, att åka till sin bror och hans barn och kolla på idol de e fredags mys att kunna umgås med dom man älskar. Dom som håller än vid liv...

kan säga att jag vet inte va jag skulle göra utan min bror utan honom skulle jag inte överleva och du som läser detta tänker du säkert aja de e bara ord.. men kan säga att han har verkligen funnits där och stöttat mig och han e faktiskt den som bedömmer killarna jag träffar han e bättre än bögkompis och tjejkompis och allt de där när de gäller killar..
och de roliga han får mig att skratta bara att han rör lite på bena i takt med musik..
så jag <3 min bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0