umhf

läste nyss en blogg om någon som blivit sårad och tycker synd om sig själv tycker att dom som sårat  hon/han borde tänka på va dom gjort mot denna.. men hallå tiden länker alla sår och hur fan ska folk veta att dom sårat den om den inte berättar.. det här bör alla att tänka på för detta e inte första gången ja läser detta i en blogg eller någon berättar för mig!!

jag kan säga visst ja har blivit sårad några gånger i tiden men vissa personer vet inte riktigt om de så ja får skylla mig lite själv men kärlek till vänner/partners/familj kan va blind och man bryr sig inte så mycket att man blir sårad så länge man har den vi sin sida för man vill inte förlora personen..
Men när man tänker tillbaks ångrar man att man inte alltid varit så jävla stark som man brukar och haft styrkan att säga till.

vet ej varför ja dom här tankarna kanske för att ja undrar varför ja grävt ner mig så jävla mycket på små saker och nu när jag nästan är helt läkt så undrar ja varför ja mått så jävla dåligt.



nej nu till lite roligare saker..
imorse vakna ja i T:s säng och allt e bara mysigt för hade typ världens mysigaste kväll i går..
flera pussar till T :D


livet leker och jag kan inte sluta le..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0