blev en perfekt dag till slut

morgonen börja skit men sen efter all ilska fråga min kompis om ja ville me på aik match..
visst tänkte ja men ett problem fanns va ganska mörkt på biljett fronten.
de va helt slut sålt.. men vi gav inte upp sista och avgörande matchen kan man inte missa om man redan e utanför hovet... mötte upp brossan och hans polare sedan visa det sig att en helt underbar kille som har stått och stöttat mig under en match då ja bara stod och spydde kunde hjälpa mig ennu en gång han kunde fixa fram en biljett men vi behövde ju två.. vi sprang runt utan för hovet och till sist hade vi två biljetter. vi vart ett gäng på sex pack under den underbara kärleks matchen att få se så många gnagare och ett underbart lag ta sig upp till elitserien vilken glädje.. lycka spreds i hela kroppen.. Har inte varit så lycklig ja sen sm guldet då..

men lycka sluta inte där ja och bror min körde vidare till st:plan och tog en öl elller två med hans polare och jag kan säga dig att hans polare e så skönt snälla. och man känner sig som en i gänget och dom lyssnar på en när man pratar inte många killar som gör :P'

nu har man ju slutligen landat hos brorsan och ska upp om fyra timmar men denna dag e helt underbar och ska minnas denna dag så länge ja kan <3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0