jag hatar

jag hatar att inse att ett förhållande inte funkar
jag hatar att somna ensam om nätterna
jag hatar att vara hemma
jag hatar att vara tjej och känslig
jag hatar att vara tanksprid
jag hatar att inte ha någon som tar emot mig när ja faller¨
jag hatar när älska blir till hat
jag hatar att behöva ta bort folk man gillar från sin liv
jag hatar att det inte bara e exet man gör slut med
jag hatar när man inte vet vart man ska ta vägen
jag hatar att hosta tills ja spyr
jag hatar när folk inte kan acceptera andra för dom de är
jag hatar att alla mina snygga linnen/klänningar e för små vid brösten nu för tiden
jag hatar att bli lurad
jag hatar när ägg-pojken loggar in på msn
jag hatar när AIK förlorar
jag hatar alla som hatar AIK
jag hatar när folk inte kan säga vad som är fel
jag hatar att jag har så här mycket hat!!!

Kommentarer
Postat av: äggpojken steffi

ja ska sluta logga in :( förlåt

2010-04-21 @ 18:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0