love

kärlek va fan e de för nått igentligen..
e fan lite trött på att inte ha någon vid min sida som älskar mig för den jag är!!
den trygheten e fan skön att man har någon som skyddar en till
100% och ha någon på natten som kan hålla om mig.
att hoppa runt i olika sägar e inget ja känner för bara äckligt..
vill ha det som jag hade förr..

men kommer nog bli snigel hela livet för se typ aldrig killar som faller mig för smaken :P
har en men han e en kompis så de sprak ju, men utseende mässigt e han som ja vill ha en kille ;)

knasigt allt kan bli kan säga som en brun person e man körd oxå  ingen verka tycka ja va snygg på krogen som icke svensk :)
 

men kommer aldrig gå så där igen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0