snopp killar

oj nej snobb killar menar jag.

men blir man inte trött på dom där killarna som verkligen tror att dom är snygga och spenderar fler timmar framför spegeln. vad har hänt med att va grabb?? killar är snygga naturligt dom behöver inte fixa sig så jävla mycket en pike tröja och ett par jeans och omg ja tror ja smälter..

men alltså de som stör mig mest är killarna som verkligen tror att dom e så jävla snygga men omg nej den utstålningen gör er fula. ja tycker mer om en kille som kan ba jao jag e stark och farlig och kan fixa prylar. än en kille som bara hej kolla på mig jag är snygg..

men allt detta har med den sjuka världen och göra.
vissa tjejer tänker ju oxå bara på utseende.

men gud insidan e fan viktigast även om ja ska börja träna och fixa mig lite mer så kommer ja alltid känna att insidan är bäst de spelar ingen roll hur ja ser ut på utsidan :)

fight like a man!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0