bortskämda ungdommar

ung och bort skämd har väl dom flesta sett och det finns många ungdommar som tror att fest och utseende är allt..
men tänk om dom hade haft min uppväxt där man får kämpa för livet kämpa för att andra inte ska trampa på tårna.
där ja som 16 åring börja jobba men idag är arbetslös, där ja får kämpa för att kunna köpa egna grejer där en tröja på 300 kr gör mig fattig jag får samla i hop mynt för att köpa cigg. och än idag får ja kämpa för mina rättigheter och ofta slåss om de är den ända utvägen...

i dom rikas ögon är jag the trasch och i mina ögon är dom äckliga små f*ttor. kommer aldrig ändra min inställning på de även om jag ägde miljoner kommer aldrig köpa en tröja för 1500..
och en person kan va hur snygg som helst men har man för bra självfötronde och tror att man är bättre för att man e snygg och rik så sjunker personen snygghet i mina ögon och är lika ful som uteliggarn på gatan..


och om vi snackar om min kamp kan ja medela er att jag har ett spöke som följer mig varje steg, idag fick ja höra det av någon som är kunnig på det.. och det är jävligt svårt att skaka av mig spöket den är jävligt envis och vill inte släppa mig!! men ja dom flesta av er kommer nog bara skratta när ni läser detta det gör ja med faktiskt låter jävligt löjligt men tyvärr de e sant!!

och kärlek nja va fan man gör illa sig i lekar!! vill va kvar i mitt skal och inte släppa in någon..
men ja vill ändå inte somna ensam om nätterna och jag vill ha någon som tar mig med strom som tar sönder mitt hårda skal.. men va i helvete rör inte mitt skal de är redan förföljt av spöken :P

och nu jävlar nu gäller de nu börjar fucking jul tiderna igen.. så snälla skjut mig nu eller kanske sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0