min bror<3

ja har en bror som betyder mycket för mig.. han har gett mig ett tak överhuvudet och funnits för mig när tider varit jobbiga, han va den första att se att mina sår inte hade läkt när de gällde en person.. han skyddar mig från allt ont och om han kunde hade han nog sett till att killen som satte ärr i mitt psycke fick ångra sig totalt och om han kunde skulle han nog vrida tillbaka klockan åt mig så ja kunde slippa den jobbiga tiden i mitt liv..
utan min bror skulle ja nog inte stå på mina ben idag..
han och hans barn har gett mig ett hopp i livet!!
ja älskar min bror ganska jätte mycket:)

snart är de jul och ja har inte ens råd att köpa cigg till mig själv :( snälla kan inte någon komma och säga att ja vunnit på lotto eller nått:P så ja kan köpa julklappar:)

vem kan ungå att le när ja dansar?? ingen för min dans e så knasig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0