true

ingen kan hör mitt hjärta skrika!!

och ingen kommer stoppa mig för att rädda moder svea om ja kommer behöva..
kommer göra allt för sverige även om de kan bli min död finns folk som inte respekterar sverige och inte bryr sig om de här landet.. dom finns i sverige dom har kommit med i invandringen, invandringen i säg är nog inte så farlig finns bra människor som kommit in i sverige men har också tagit med sig självmords bombare som vi kanske såg i lördags.. vi behöver skydda hos själva och det här landet dags för de nu.. även om du är ljus eller mörk och känner du att du vill ha kvar sverige de e snart dags att ställa dig upp vet inte om du behöver de snart eller om några år men va berädd..
sverige ska vara ett tryggt land!!

ja kan säga kärlek va e de utan en familj att älska.. älskar min familj otroligt mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0