orka och palla

har inte skrivit i bloggen på ett tag orkar riktigt inte..
har massa tankar och kärlek nej idag pallar jag inte skriva om kärlek idag.

märkt en sak man orkar inte alla grejer nu för tiden..
det ända jag orkar är att jobba då alla problem är som gått som bort blåsta,
för vi alla har ju problem och skönt nog så försvinner de när man jobbar :)
Och åka hem till pojkvännen för där känns det som ett stort lungn...

känns som jag har haft dålig kontakt med mina vänner senaste tiden måste bli bättre på det fan..
ringde iaf A som jag inte hade prata med på 1 månad och prata i en hel timme :)

fan har ens inte orkat loggat in på datan den senaste tiden vart som ett block när jag ska starta datan.

fan nu orkar jag inte skriva mer.


orka att tänka :)

ledig idag och imorgon sen jobba hela helgen, skönt :)

puyss och kraym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0