nöff va jobbigt

Idag såg ja ett ställe som börjat sälja "alla hjärtans dag" prylar och då kom ja
på att det e en månad kvar tills den jävla dagen!!
En helt jävla onödig dag!?!?!
jag skulle vilja skippa det iaf:)

eller e det bara så att jag har haft otur och aldrig haft en
bra sådan dag??

är det där för ja hatar det så mycket?? 
eller e de en dag att rå hata??
jag ska nog forsätta hata den dagen!!

va e de för ide att visa kärlek på en viss dag kan man inte göra
det på fri villiga dagar ist??


bojkota valentins day :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





nu till mer gladare tankar...

det finns en kille som gör att jag ler..
han e den ända som jag ser :)



puss på dig gubben vet att du kommer att läsa en vacker dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0