typiskt tjej

i dag har ja varit en riktig tjej..

först det roliga att ja och L vi gick till olerys och åt middag drack en varsin cider och snacka killar och lite tjejer..
sen åkte vi hem till L och såg sex and the city och dom avsnitten när de e mer romantiska scener än svinniga:)


och på det tråkiga kan jag faktiskt hålla kvar sex and the city me i samtals ämnet för de dom gör mot killar och mot sig själva gör faktiskt tjejer i verkligheten oxå..
vi tjejer över driver saker och ting och skyller typ killen på allt och skyddar hos själva för att inte bli ledsna för va som hänt.. och det blir ofta att tjejer säger att killar e svin, fast ja gör de med på skoj typ om en kille tar sista kaka kan ja säga svin;) fast de är inte så jävla snällt för hur många kvinnor/tjejer har aldrig kallat en man/kille för svin??

och nyligen tror jag att jag har varit alldeless för hård och nog över drivet jävligt mycket och ja tror grunden ligger nog på mig på min oskäkerhet och nu ja ångrar ja de lite grann.. varför e ja så orättvis för??

varför tänker ja inte helt ordentligt för och tar smärtan ist för att va elak!

förlåt jag har inte alla hästar i stallet!!


jag och lina börja snacka om en låt idag och vi börja sjunga på den sen fick vi den skicka den till våra mobiler från hennes syster.. och kan säga att de låten e dagens låt fast de e rätt gammal nu SAGOLAND heter den..

EN GÅNG I TIDEN VAR DU MIN MEN NU ÄR DU BARA EN DRÖMM
JAG SER HOS IBLAND I VÅRT SAGOLAND DÄR VI SES OCH UMGÅS EN STUND
MEN JAG VAKNAR UPP I MIN ENSAMHET I VÅRT SÅ KALLADE RUM
VILL BARA SOMNA OM IGEN OCH VAKNA UPP I MIN DRÖMM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0