20 år

nu va det ett tag sen jag skrev 14 juli en helt underbar dag.
jag vakna gick till systemet för första gången och sedan åkte jag ut till utö där brorsan hämta mig med sin båt vi åkte ut till en udde bada och ja sola mest as mysigt. på kvällen la vi till på utö och gick i land och åt på deras mysiga krog drack fanta och jag och S dela på en falska vin efter resturangen fick de 3 Jna leka på lekplatsen och lilla J höll inte med om att ja va barn fri utan hon tyckte att ja hade henne som barn, hahaha. efter de gick vi till båten i gen drack vin och åt kladd kaka E och S sjöng för mig medans E spruta ner mig med grädde. sen hoppa jag och E i vattnet och sen decka man ganska bra efter allt vin.

för er som inte förstår är E min store bror S hans tjej och 3 Jna deras barn.

det var en hel mysig dag jag kommer älska och minnas hela den dagen <3



och en sak till Jag älskar att va singel.
tack och lov att jag inte stanna med en person för hade jag gjort de hade jag säkert hamnat i samma sitution min kompis är i nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0