aik kärlek

fy fan va de svider att behöva fråga massa folk innan man har någon att gå på aik match me.
önskar att de va som förr att man alltid hade någon att gå med behövde inte ens fråga va bara att köpa två jävla biljetter..

Aik e mycket för mig kan inte beskriva min stora kärlek till aik och vilket hål ja får i hjärtat när jag inte kan gå på matcherna eller när det inte är sässong nu snackar vi mäst fotboll här.
ishockey visst de e bra när de går bra hjärtat bultar lite då, men fotbollen hjärtat slår volter av att bara tänka på fotbollen..

aik i mitt hjärta för alltid!!! <3

och ingen kan ta den kärleken i från mig ;D

Kommentarer
Postat av: fourtwnty

Häng med på match då, bräääp

2010-03-17 @ 11:23:53
URL: http://fourtwnty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0