min älskade mobil e borta

i lördags gick jag ut med T och några av hans kompisar.
vi hade skit kul och vi va på tre olika krogar var av en va biljard hal.
men sista krogen hände de något jävligt tråkigt min mobil va spår löst förvunnen efter en tripp på dans golvet.

min kära mobil med en massa bilder och alla nummer till mina kära och nära.
tredje mobilen ja tappar i mitt liv och ja borde lärt mig att inte göra de för smärtan är hård att mobilen och alla bilder man tagit aldrig kommer tillbaka.
men men tittar efter ny mobil nu...



igår laga ja lyx middag till min älskling, kyckling paj


har små hostat i några dagar nu men i morse vakna ja me feber och hes så fick ringa och sjukanmäla mig, något jag hatar.. as jobbigt att behöva ringa och säga att man e sjuk. men sov iaf till typ 11, log oxch kolla på vamipe diaries och sen ringde E och hon tvinga mig att ringa närakuten. men som underbar kompis följde hon med till sjukhuset också och apoteket och såg till att ja fick mat i magen hur snäll kompis kan man ha??


nej nu ska ja ligga och vila puss hej

Kommentarer
Postat av: Emily

Anytime baby! Idioten min är totalspolad nu...^^ Vad sägs om shopping där dom bästa fynden finns någon dag?:)

2010-04-18 @ 23:39:54
URL: http://lalared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0