oh vilken helg

den här helgen har varit skit nice.. jag och Tessi festa både fre och lör och vi hade kul även fast lördagen gick åt att sitta med en varsin sebbe hon hångla med sin och jag prata med min:)
 känns bra har fått massa med bekräftelse i helgen och de e nice liksom speciellt efter den veckan ja hade innan:)
alltid bra att få bekräftelse och när man e ledsen iögat och får de blir man glad inombords:)
men e seg som fan idag vart fan tungt, mitt hår brann och man fick lite smällar men de e då man har galen fylla:D




usch nu den här veckan blir nog inte så kul ska gå på en undersökning med magen på torsdag så imorgon blir de att dricka flyttande föda och ons ska ja fasta halva dagen och käka medicien :O 
fan va krångligt man kommer få leva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0