väggen

du ser mig glad, snäll och positiv och kämpe.
men under skalet gömmer sig något svårt någon som kämpar hårt för att vara
glad någon som mår piss och någon som bryter ihop när såren blir för många.
Det hände idag ja orkade inte längre.


varför är ja alltid glad och positiv fast att ja mår dåligt??
varför är ja så rädd att visa att ja inte e frisk ja har en diagnos nu får ja fan acceptera de!!
tänkte nu att börja skriva om de som e bajs hur de ligger till med mig.
för gud va folk blev chockade när dom fick se hur ja kunde bli en helt annorlunda person.
men en sak är klart oxå ja måste vara glad för att inte drivas ner mer i skit men folk måste kunna veta hur det är oxå men om jag skulle berätta om hur ja igentligen mår skulle ingen tro de efter som ja skulle ändå va glad när ja berättar de nu kom de dom fick se den mörka elin.

det är mycket svart och vitt i mitt liv. varför kan ja inte va normal??

en vacker dag när ja känner mig redo ska jag kanske skriva om min diagnos...




dagens skit har inte något med en person att göra även om någon kan tro det!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0