va tvungen att ändra om lite i texten men skriven 8/2

säger bara 2 år.....
give me a call!!!


märkt att när ja inte skrivit på ett tag så är de inte många som läser inte för de är de vanligt vis heller mitt rekord va 11 personer på en dag och min på den vecka va typ 6.. men nu är de 1 eller ingen alls sjukt.. kanske borde skriva lite oftare:)

men i helgen va ja i göteborg så då va de inge tal om att skriva i bloggen utforska gbg och umgås med min fantastiska vän L va allt ja gjorde.. L är faktiskt en vän som förstår mig speciellt med det första ja skrev 2 år.. hon kan ibland ta upp det ämnet och vi snackar om de hon förstår mina känslor.. hon hade ett bra förslag inom de men de är något som ja inte kan styra innan ja kan utföra de..


idag fick ja en bra nyhet äntligen ska ja få hjälp.. ja mår inte alltid bra och nu ska ja få hjälp me de..

 kalkon macka oxå med ost:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0