de gör ont

det gör ont när en vän inte längre vill se en i ögonen
när han inte ens vill veta vem ja e, för att ja har gjort bort mig
har nog aldrig svikit en vän förut men killar har ja svikit många gånger men nu har
 ja svikit någon som både va vän och kille..
och de e värre när man vet att han mår dåligt man vill stötta man vill finnas där men de går ju inte så jävla bra när han inte ens vill prata med mig..

i helgen körde ja en alkohol fri helg satt och drack vatten när dom andra drack..
ja bara sjöng och drack vatten och för de fanns det en anledning ja har mått piss den senaste tiden ja
har svikit en polare och blivit helt konstig i huvudet när man går hem och bara vill ta livet av mig när man går hem packad då e de något som ska ändras.. och då körde ja alkohål fri helg de va jävligt kul föruton i lördags när en kvinnomisshandlare/kvinnoförnedrare kom och satte sig vid mitt bord och då började ja bli förbannade när ja såg hur han behandla mina vänner.. och sen när han slog så på min hand så min så hela jävla handen domna bort blev ja fanvansinnig ville bara ta cider flaskan och slå sönder honom men efter som de e mitt favorit hak så vart ja fly förbannad efter som om ja skulle göra de så skulle ja bli bortad där ifrån visste inte hur fan ja ska göra slå en peng mellan två personer och tog min jacka kasta mig där ifrån och sprang så fort ja bara kunde.. min syster sprang efter och efter en liten stund gick vi tillbaka för att prata med mina vänner men dom hade gåt och kvar va han och hans vänner en av hans vän hade slagit till han och blivit ut kastad och efter som ja inte kunde gå in igen va ja kvar ute och prata med han vi både va as arga för hur han behanlar tjejer och straxt efter kom han min syster sliter tag i mig och så att vi kommer bort där ifrån ja fick syn på en flaska tar upp den men syrran säger nej och stoppar mig men får hålla i flaskan ifall att han kommer nära så fick ja smälla till men kom han nära nej.. blir så jävla arg ja ville fan slå sönder han ja gick i 2 dagar med ett lillfinger som blev lite cp efter smällen..
men fan oxå varför får man inte smälla tbx???

men på onsdag ska ja på kryssning vet ej riktigt vilka som ska med för kan bli några som hoppar av..
men då jävlar ska ja ha kul och då ska ja  dricka för de hjälper inte att va nykter när folk e idioter..
men kul kul kul ska ja ha förhoppningsvis kuk oxå ;) haha skoja*

nej man kasnke ska sova så man glömmer hur värdelöst saker igentligen är.. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0