fy fan nu har ja levt livet

förut sa ja lev livet men har aldrig riktigt gjort de förens nu.. men jävlar va kul ja festar och ja har saker på gång hela tiden.. ja bryr mig inte om någon säger att ja festar mycket för jag har så jävla kul..
och ja e singel så de funkar ju hade säkert varit en skillnad om ja haft en pojkvän speciellt efter som killar kan klaga på att man festar ofta för man festar en gång eller varanan vecka när man precis fyllt 18.. men ja e en party tjej lite så där tror ja fast inte den snobbiga party bruden, klär mig inte som en bratz varje gång ja festar liksom ;) ibland bryr ja mig ens inte va ja har på mig..
nu kanske de blir kryssning med min älskling och hennes flört nästa ons ja hoppas på de och längtar:)


pratar varje dag med min älskling nu och de e så jävla skönt älskar att prata i telefon.. att man vet att någon kommer ringa. med exen pratade man varje dag och när de tar slut så känner man sig ju jävligt ensam..

men idag fick ja veta en sak som fick mig att vilja hamna i fängelse men pollarn sa nej efter som dee gäller henne så får ja lyssna fast ja hotat den personen som gjort henne illa förut när han gjorde illa henne lite lätt på fyllan att om han gör de en gång till kommer ja slå sönder honom och ja jag lovade honom de men får inte hålla de för innan polarn berätta va som hänt fick hon mig att lova att inte göra något... så vilket löfte ska ja bryta?? hennes eller hans?? blir nog hennes<3


hmm men en sak är att säga blir nog singel ett lång tag känner mig jävligt kräsen:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0