gott nytt öl :)

de va länge sen ja skrev nu och ja märker oxå att när ja inte skrivit på ett tag så får jag mindre läser.. kanske lite logiskt..

senaste tiden har jag fullt upp jobbat extra eller varit med vänner och festat.. varje liten tid har varit planerad typ har haft fullt upp, men nu inget att göra idag eller imorgon ja kan ta det lungt bara rensa lite lådor i mitt rum kanske och måla naglar m.m bara hemma soft grejer..

ja har känt mitt ensamma hjärta ganska mycket den senaste tiden den har ekat tomt men ändå känt att gammlat spår finns som små glas bitar som ligger och skaver ibland.. men känner ändå inte att ja behöver någon som fyller upp de känt att de e bättre tomt speciellt när man ser par bråka och sett någon gråta för rädslan av att bli ensam ja e redan ensam och ja lever de jävligt bra.. ja får iaf den stimulansen ja behöver och har många vänner som säger att dom älskar mig och det betyder mycket för mig..

där i emot har känns de som ja förlorat en vän och att hon har bytt ut mig mot en gammal vän som jag har. och de känns lite som hennes nya pojkvän kommer imellan oxå. igentligen borde ja säga som ja tycker till henne hur ja känner att våran vänskap bara försvinner genom sanden och ja känner mig utbytt.. men att säga till henne va ja tycker e oftas bara onödigt hon blir bara sur.. även fast hon vettat läge att ja säger va ja tycker men märkt att med henne kan man inte de man får hålla käften ist för det verkar hon mer tycka om..
men att få skriva de ja känner om det här nu känns skönt nu har ja fått ut de och om hon läser och blir sur skiter ja i på något sätt måste ja få ut de :)

men har oxå fått nya underbara vänner vi sjunger mycket kareoke  as kul då får ja massa endorfiner i huvudet.
och känslor ramlar ut och in och far omkring :)

nu ska ja lägga ut den låten ja sjunger mest av :)

måste dock öva mer på att sjunga så ja sjunger mer från magen och får ut min röst :)
sjunger ej så bra heller men de e meningen att  man ska ha kul och få ut sitt bästa iaf:)


hmm funderar på att skriva mer har haft så mycket i hjärnan men kommer inte på något just nu så skriver nog mera sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0