sjunga<3

fy fan va kul ja har börjat gå på en kareoke bar och sjunger ungerfär en gång iveckan och det är en jävligt bra grej jag blir glad av de även fast jag vet att jag sjunger som en kroka men de roliga e att folk kommer och säger att ja sjunger bra:P haha what???
men jag vet att om ja över kan ja iaf göra så att folk inte får ont i öronen :)
ja e lycklig när ja får sjunga så ta inte de ifrån mig :)
och jag skiter om någon tycker att ja sjunger som en kråka, ni får tycka att jag är sämst om ni vill :)

men en sak e ja olycklig med fast ja vet att jag inte kommer bli lycklig med det igen de e kärleken känner mig jävligt ensam just nu och vet att jag kommer få gör de ett bra tag frammåt!!!!!

idag fyller min älskade bror år och han is the super man även fast han kan va lite elak ibland men de kan alla om någon går på ens nerver. men älskar han jävligt mycket är glad att han e min bror.. och kommer ihåg att nu e de fyra år sen de hände en speciell sak i mitt liv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0